Pri požiadavke na podporu pri riešení problémov s pripájaním sa do dátovej siete ŠD UMB dodržujte nasledovný postup:
Pred kontaktom podpory odporúčame vyskúšať nasledovné kroky (na presnejšie opísanie problému):
- overenie funkčnosti zásuvky: či sa na danej zásuvke iný počítač úspešne pripojil alebo sa žiadny počítač nepripojí;
- overenie funkčnosti svojho počítača: či sa daný počítač úspešne pripojil na nejakej inej zásuvke alebo sa nikde nevie pripojiť;
- kontaktujte Helpdesk UMB výhradne zo svojej študentskej mailovej schránky, primárne využívajte e-mailový kontakt [email protected];
- pri každej požiadavke na podporu jasne sformulujte svoj problém, v popise problému uveďte:
- lokalitu, v ktorej sa pokúšate o pripojenie (napr.: "ŠD3 - blok D"), číslo izby a číslo zásuvky;
- údaje o Vašom hardvéri: značka / model notebooka / PC;
- údaje o operačnom systéme Vášho notebooka (napr.: "Windows XP Home Edition English");
- vecný popis vzniknutého problému;
- orientačný údaj o čase vzniku probléme - kedy ste sa pokúšali o pripojenie (napr 12.9.2019 od 15:20 do 15:40);
- kontaktné údaje (meno + priezvisko, fakulta, pri telefonickej požiadavke aj e-mail adresu).
Všetky uvedené údaje môžu prispieť k úspešnému vyriešeniu problému.
Kontakt: [email protected] (Kontaktujte Helpdesk UMB výhradne zo svojej študentskej mailovej schránky!)
Prevádzkový poriadok metropolitnej siete
Upozornenie: Podpora sa nevzťahuje na problémy súvisace s prevádzkovaním samotných prenosných počítačov používateľov (napr. odstraňovanie vírových nákaz, problémy so spúšťaním aplikácií alebo funkčnosťou operačného systému, hardvérové problémy a pod.)