Ak ste zabudli svoje heslo, môžete si ho zmeniť cez odkaz “Zabudli ste heslo?”, ktorý sa nachádza pod prihlásením.
Po kliknutí na odkaz budete presmerovaní na web, kde vyplníte potrebné údaje.
Po vyplnení vašej emailovej adresy a potvrdení vám bude odoslaný email s odkazom na zmenu hesla. Tento odkaz je platný len určitý čas, preto je najlepšie si zmeniť heslo čo najskôr po prijatí emailu.
Pozor! Emailová adresa musí byť vaša univerzitná, ktorá je väčšinou v tvare [email protected] (musí byť v plnom tvare, nie v skrátenom), ktorá je overená.
Ak zadáte nesprávny email, systém vás o tom upozorní.
Ak sa vám nepodarí zmeniť heslo týmto spôsobom a nebudete sa vedieť do akademického informačného systému je potrebné kontaktovať lokálneho AIS administrátora na Vašej fakulte. Aktuálny zoznam administrátorov nájdete tu.
Pozn.
- Odblokovanie (zamknutých, exspirovaných) účtov je možné vykonať aj emailom (uviesť: ID, meno, priezvisko, fakultu, ročník).
Chybové hlásenia pri prihlasovaní:
1. "Prihlásenie bolo neúspešné. Skontrolujte prosím svoj login a heslo" - zle zadané používateľské meno alebo neexistujúce konto.
2. "Chybné prihlásenie používateľa" - nesprávne heslo, po 5 zlých zadaniach hesla za sebou sa účet uzamkne.
3. "Konto používateľa nie je platné" - zamknutý účet používateľa.
4. "Platnosť hesla vypršala" - vypršala doby platnosti hesla.