Pre zvýšenie efektivity spolupráce v tímoch, je možné v prostredí UMB používať aplikáciu z balíka Office365 - Teams.
Aplikácia umožňuje komunikáciu medzi používateľmi formou chatu alebo videokonferencií ako aj zdieľanie pracovných súborov.
Teams je možné používať tromi spôsobmi:
- Vo webovom prehliadači (obmedzené možnosti - najlepšie funguje v prehliadači Microsoft Egde)
- Ako aplikáciu pre PC (Odporúčaný spôsob)
- V mobilnom telefóne (Obmedzené možnosti)
Vytváranie tímov používateľmi je zablokované. Pokiaľ máte záujem o vytvorenie tímu pošlite nám mailom žiadosť na adresu [email protected]. V tele správy uveďte požadovaný názov tímu, organizačnú jednotku, pod ktorú bude tím spadať (napríklad katedra) a zoznam jeho administrátorov (tí budú môcť neskôr pridávať ďalšie osoby).
V prípade, že chcete aby bol členom tímu študent, môžete ho pridať ako člena, prípadne ak potrebujete pridať väčšie množstvo naraz môžete pre nich vygenerovať kód tímu a zverejniť ho napríklad v moodle kurze predmetu.
Neodporúčame pozývať študentov do katedrových tímov ako členov, pretože potom budú mať prístup k obsahu všetkých kanálov (okrem privátnych).
Prosíme aby ste študijné materiály umiestňovali prednostne do kurzu v Moodle. Teams využívajte hlavne na komunikáciu v reálnom čase ako napríklad videoprednášky, chat atď. Chceme tím predísť situácii, kedy študentom nebude jasné, kde majú materiály a informácie k predmetom hľadať.
Vzhľadom na technické a kapacitné možnosti budeme pri vytváraní tímov postupovať nasledovne (priority):
Tímy pre vedenie univerzity a vedenia fakúlt (online porady vedenia).
Tímy pre katedry (online porady katedry, možnosť videoprednášok pre študetov) .
Tímy pre jednotlivé predmety (treba brať do úvahy, že študentov bude treba pozývať po jednom ako hostí).
Tento postup sa môže meniť s ohľadom na aktuálnu situáciu. O zmenách Vás budeme informovať na tomto mieste.