Vedúci - Práca so žiadosťami (schvaľovanie)

Last change : 05.12.2025

Vedúci pracovník spracováva žiadosti svojich podriadených. Môže ich schváliť, zamietnuť atď.

Po prihlásení sa do web aplikácie INFOS sa v používateľskom rozhraní zobrazí informácia o počte nových žiadostí ako notifikácie. Staršie alebo už prečítané notifikácie sa nebudú v tomto rozhraní zobrazovať.

K žiadosti sa dostaneme buď priamo cez notifikáciu kliknutím na ikonu zvončeku v hornom menu 

alebo si v sekcii „Pracovné“ zvolíme „Pracovné žiadosti“ kde sa nám zobrazia všetky žiadosti k spracovaniu.

Poslednou možnosťou ako sa dostať priamo k žiadosti je priamo z emailovej notifikácie kliknutím na odkaz uvedený v emaily „Zobraziť žiadosť XX“ (kde XX bude označenie žiadosti).

Schválenie žiadosti

Vyberieme si konkrétnu žiadosť a klikneme na kód žiadosti alebo dva krát klikneme na daný riadok v ktorom sa predmetná žiadosť nachádza. Zobrazia sa nám podrobnosti o žiadosti, kde je uvedené meno žiadateľa, meno schvaľovateľa (vedúceho), obdobie za ktoré si žiadateľ podal žiadosť a koľko dní to je. V prípade, že žiadateľ vypísal poznámku, tak ta sa nám tiež zobrazí.

Pre schválenie žiadosti dáme ikonu 

 „schváliť“ z pravého menu. Tým je žiadosť schválená a okno za uzatvorí.

Ak nepotrebujeme vedieť detaily žiadosti, nemusíme pracovať s každou žiadosťou osobite ale môžeme si ich označiť všetky a hromadne schváliť.

Zamietnutie žiadosti

Postup pri zamietnutí (neschválení) žiadosti je obdobný ako pri schvaľovaní, len s rozdielom posledného úkonu kde namiesto ikony schválenia

sa klikne na ikonu zamietnutia

Systém umožňuje vpísať aj poznámku schvaľovateľa kde sa môže uviesť dôvod zamietnutia žiadosti.

Úprava žiadosti

Vedúci zamestnanec môže upraviť podané žiadosti v rozsahu dátumov, prípadne počet dní. Ak chceme v žiadosti upraviť dátum je potrebné kliknúť na dátumový rozsah obdobia a vybrať správny dátum. 

Po vybraní dátumu je potrebné aby vybrané dni ostali zvýraznené „tmavomodrou“ a uložili ich stlačením na „OK“.

Po úprave sa nám prepočíta aj patričné množstvo zobrazené v „Počet dní“.

Pri úpravách je vhodné uviesť aj dôvod úpravy do poznámky.

Vybavené žiadosti

Všetky vybavené žiadosti sa nachádzajú v „Pracovné žiadosti“ pod „Vybavené“.

info  Info