Evidencia neprítomností (dovolenka a "sick day")

Last change : 05.12.2025

V samoobslužnej zóne, v časti Moje žiadosti,  je zobrazený zoznam podaných žiadostí. Žiadosti sú rozdelené na dve skupiny: 

  • Čakajúce: zobrazia sa všetky nevybavené žiadosti, ktoré má používateľ podané
  • Vybavené: zobrazia sa všetky žiadosti, ktoré sú vybavené (schválené, neschválené, zrušené atď.)

Tu si používateľ môže sledovať v akom stave má svoju podanú žiadosť. K dispozícii má aj rôzne filtre cez ikonu filtra (lievik).

Pridanie novej žiadosti

Novú žiadosť si používateľ pridá cez pravé menu ikonou pluska alebo po zobrazení pravého menu cez „+ Pridať“. 

Zobrazí sa nám nové okno s „Výber žiadosti“ kde si môže používateľ vybrať z dostupných žiadostí [1], napr. Dovolenka a stlačí „Potvrdiť“ [2].

Po zvolení a potvrdení výberu sa nám zobrazí už samotná žiadosť. V zobrazenej žiadosti sú informácie ako Meno zamestnanca, ktorý si danú žiadosť podáva, Meno vedúceho zamestnanca (môže byť uvedených aj viac mien schvaľovateľov), obdobie za ktoré je daná žiadosť vystavovaná, počet zodpovedajúcich dní, zostatok dovolenky za aktuálny rok, poznámka žiadateľa, poznámka schvaľovateľa a aktivity. 

Pri podávaní novej žiadosti sú polia ako poznámky a aktivity prázdne. Pred podaním žiadosti si musí používateľ vybrať obdobie počas ktorého si chce podať zvolenú žiadosť výberom z dátumového rozsahu (kalendára). Ďalej môže (nemusí) vypísať dôvod žiadosti do oblasti „Poznámka žiadateľa“. 

Keď už má vybraný správny dátum je potrebné žiadosť uložiť a poslať cez ikonu diskety v pravej časti žiadosti. Žiadosť sa pošle na schválenie všetkým osobám, ktoré boli uvedené v časti „Schvaľovateľ“. O výsledku spracovania stavu žiadosti (schválená, neschválená atď.. ) príde emailová notifikácia používateľovi do jeho zamestnaneckej emailovej schránky.

Ak zamestnanec nemá správne definovaných schvaľovateľov alebo má dané políčko prázdne, oznámi túto skutočnosť na personálnom oddelení.
info  Info